Hogwarts
Hogwarts
Hogwarts
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hogwarts

Find din indre heks eller troldmand frem og lad magien begynde!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Adminstrator
L O W E L L
M I L E S
Din guide
Regler på Hogwarts
Universet
Nyttig information
Faceclaim-listen
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 25, Ons Jul 12, 2017 4:57 pm
Mest aktive brugere
Liz
Hvad laver jeg her? ~ Merlia Tumblr10Hvad laver jeg her? ~ Merlia Tumblr10Hvad laver jeg her? ~ Merlia Tumblr10 
Lowell
Hvad laver jeg her? ~ Merlia Tumblr10Hvad laver jeg her? ~ Merlia Tumblr10Hvad laver jeg her? ~ Merlia Tumblr10 
Lucille
Hvad laver jeg her? ~ Merlia Tumblr10Hvad laver jeg her? ~ Merlia Tumblr10Hvad laver jeg her? ~ Merlia Tumblr10 
Hope
Hvad laver jeg her? ~ Merlia Tumblr10Hvad laver jeg her? ~ Merlia Tumblr10Hvad laver jeg her? ~ Merlia Tumblr10 
Miles
Hvad laver jeg her? ~ Merlia Tumblr10Hvad laver jeg her? ~ Merlia Tumblr10Hvad laver jeg her? ~ Merlia Tumblr10 
Lynn
Hvad laver jeg her? ~ Merlia Tumblr10Hvad laver jeg her? ~ Merlia Tumblr10Hvad laver jeg her? ~ Merlia Tumblr10 
Rafael
Hvad laver jeg her? ~ Merlia Tumblr10Hvad laver jeg her? ~ Merlia Tumblr10Hvad laver jeg her? ~ Merlia Tumblr10 
David
Hvad laver jeg her? ~ Merlia Tumblr10Hvad laver jeg her? ~ Merlia Tumblr10Hvad laver jeg her? ~ Merlia Tumblr10 
Merlia
Hvad laver jeg her? ~ Merlia Tumblr10Hvad laver jeg her? ~ Merlia Tumblr10Hvad laver jeg her? ~ Merlia Tumblr10 
Ruby
Hvad laver jeg her? ~ Merlia Tumblr10Hvad laver jeg her? ~ Merlia Tumblr10Hvad laver jeg her? ~ Merlia Tumblr10 

 

 Hvad laver jeg her? ~ Merlia

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Lowell
Admin
Lowell


Antal indlæg : 22
Join date : 07/11/13

Hvad laver jeg her? ~ Merlia Empty
IndlægEmne: Hvad laver jeg her? ~ Merlia   Hvad laver jeg her? ~ Merlia EmptySøn Nov 24, 2013 11:12 am

Tid: Det er lidt over middag.
Sted: Madam Nuttetrut.
Omgivelser: Få folk og ejeren.
Vejr: Små koldt og ser ud til regn.
Dag: Lørdag.
Årstid: Efterår.


Lowell kom gående ned af Hogsmeade med sine halv frosne hænder i lommerne på sin sorte vinterjakke, som han allerede havde trukket i. Hans blik var rettet fremad, imens han langsomt gik. Dog stoppede han op ude foran en lille salon; Madam Nuttetrut. Han havde aldrig rigtig været derinde før, men han havde op til flere gange haft lysten til det. Måske skulle han tage et kig derind? Der var te, havde han hørt, og faktisk elskede han te. Specielt den te, som hans mor plejede at lave til ham. Langsomt trådte han frem og skubbede døren op ind til salonen, hvor så han bevægede sig indenfor. Han kiggede rundt med sammenkneben øjne, inden han gik over og satte sig til rette ved et lille bord. Han sad lidt, men besluttede sig så for at blive, før han så tog sine jakke af og kiggede det lille kort igennem på bordet foran ham for at finde ud af, hvad han skulle have at drikke og eventuelt spise. Han trængte i hvert fald til noget varmt.
Tilbage til toppen Go down
https://potterhogwarts.danskforum.net
Merlia

Merlia


Nationalitet : Skotte
Status : Elev
Antal indlæg : 2
Join date : 10/11/13
Humør : Oi Mate!

Hvad laver jeg her? ~ Merlia Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg her? ~ Merlia   Hvad laver jeg her? ~ Merlia EmptySøn Nov 24, 2013 12:00 pm

https://2img.net/r/ihimizer/img853/9634/dxof.jpg

Melia sad allerede inde hos Madame Nuttetrut og lod den fantastiske duft af te cirkulerer i hendes bihuler. Det var en skøn duft og hun kunne ikke gøre andet end indrømme at hun følte sig godt tilpas her. Hun sad ved et bord for to sammen med hendes kollegie veninde. Hendes tøj afslørede tydeligvis at hun var en klar hufflepuffer eller som hun selv elskede at kalde det en skøn puffer. En sort cardigan havde hun også på og hendes gule vinterjakke hang på stolen. Hun smilede til sin veninde da hun begyndte at snakke om hendes yndlingsfag men Merlia lyttede slet ikke. Hun var helt fortabt i duften af te. Hun havde allerede en kop i hænderne og hun elskede den måde som teen varmede hendes hænder.
Tilbage til toppen Go down
Lowell
Admin
Lowell


Antal indlæg : 22
Join date : 07/11/13

Hvad laver jeg her? ~ Merlia Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg her? ~ Merlia   Hvad laver jeg her? ~ Merlia EmptySøn Nov 24, 2013 10:02 pm

Lowell kiggede op, da en af tjenerne kom hen for at tage imod hans bestilling. Han skævede ned i menukortet igen, inden han kiggede op på pigen og fortalte så, hvad han nøje ville have, hvad der ikke måtte være for meget af og hvad der gerne måtte være for meget af, såsom chokolade i muffinen. Han kiggede efter pigen uden et smil og lagde kortet væk fra sig. Han hvilede albuen på bordet og sit hoved i hans håndflade. Et suk forlod hans læber og han lukkede kort øjnene i, inden han åbnede dem op igen. Han skulle bare hurtigt spise og drikke sin te og så skynde sig videre. Dette var ikke ligefrem et sted for sådan én som ham, selvom han nu gerne ville indrømme overfor sig selv, at stedet var ret kært, nu hvor han kiggede rundt.
Tilbage til toppen Go down
https://potterhogwarts.danskforum.net
Merlia

Merlia


Nationalitet : Skotte
Status : Elev
Antal indlæg : 2
Join date : 10/11/13
Humør : Oi Mate!

Hvad laver jeg her? ~ Merlia Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg her? ~ Merlia   Hvad laver jeg her? ~ Merlia EmptyMan Nov 25, 2013 6:45 am

Et lavt fnis forlod Merlia's læber da hendes veninde valgte at fortælle hende lidt om hvordan hendes kæreste havde forberedt en picnic til dem så snart hun var kommet tilbagre fra Hogsmeade. Merlia var glad på hendes venindes vegne men hun måtte dog også indrømme at hun ikke rigtig var i det vildeste humør til at lytte til hendes veninde snakke om hende og hendes kærestes sukkesøde kærlighedsliv. Det var ikke fordi at hun synes at det var helt vildt fedt at lytte til hendes veninde snakke helt drømmende og en fyr fra Gryffindor som Merlia kun havde mødt få gange. Hun kendte jo knap nok fyren og alligevel vidste hun nærmest alt om ham da hendes veninde virkelig ikke kunne holde sin mund lukket. Måske Merlia skulle forsegle hendes mund med en besværgelse så hun ville tie stille.
Tilbage til toppen Go down
Lowell
Admin
Lowell


Antal indlæg : 22
Join date : 07/11/13

Hvad laver jeg her? ~ Merlia Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg her? ~ Merlia   Hvad laver jeg her? ~ Merlia EmptySøn Dec 28, 2014 12:31 am

Lowell betragtede de få personer, der befandt sig inde på Madam Nuttetrut. Bare selve navnet. Han lod endnu et suk forlade læberne, inden han rettede sig op, fordi tjeneren kom tilbage med hans muffin og den te, som han havde fået bestilt med sig. Han var vokset op med te og kunne altid drikke det. Faktisk ville han meget hellere have te end kaffe. Kaffe var for bittert og yirk til ham. Han kiggede kort efter tjeneren, før han vendte al sin opmærksomhed på chokolade muffinen foran sig. Han rev et par stykker af den af med sine fingre og spiste dem. Den smagte virkelig godt og han tog endnu et par stykker af muffinen og spiste dem. Måske burde han komme her noget oftere, bare for at købe sådan én? Eller måske kunne man bestille dem op til slottet, på en eller anden måde.
Tilbage til toppen Go down
https://potterhogwarts.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Hvad laver jeg her? ~ Merlia Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg her? ~ Merlia   Hvad laver jeg her? ~ Merlia Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad laver jeg her? ~ Merlia
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Hogwarts :: Hogsmeade :: Madame Nuttetrut-
Gå til: