Hogwarts
Hogwarts
Hogwarts
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hogwarts

Find din indre heks eller troldmand frem og lad magien begynde!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Adminstrator
L O W E L L
M I L E S
Din guide
Regler på Hogwarts
Universet
Nyttig information
Faceclaim-listen
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 25, Ons Jul 12, 2017 4:57 pm
Mest aktive brugere
Liz
Urg I´m so angry ~ Robyn Tumblr10Urg I´m so angry ~ Robyn Tumblr10Urg I´m so angry ~ Robyn Tumblr10 
Lowell
Urg I´m so angry ~ Robyn Tumblr10Urg I´m so angry ~ Robyn Tumblr10Urg I´m so angry ~ Robyn Tumblr10 
Lucille
Urg I´m so angry ~ Robyn Tumblr10Urg I´m so angry ~ Robyn Tumblr10Urg I´m so angry ~ Robyn Tumblr10 
Hope
Urg I´m so angry ~ Robyn Tumblr10Urg I´m so angry ~ Robyn Tumblr10Urg I´m so angry ~ Robyn Tumblr10 
Miles
Urg I´m so angry ~ Robyn Tumblr10Urg I´m so angry ~ Robyn Tumblr10Urg I´m so angry ~ Robyn Tumblr10 
Lynn
Urg I´m so angry ~ Robyn Tumblr10Urg I´m so angry ~ Robyn Tumblr10Urg I´m so angry ~ Robyn Tumblr10 
Rafael
Urg I´m so angry ~ Robyn Tumblr10Urg I´m so angry ~ Robyn Tumblr10Urg I´m so angry ~ Robyn Tumblr10 
David
Urg I´m so angry ~ Robyn Tumblr10Urg I´m so angry ~ Robyn Tumblr10Urg I´m so angry ~ Robyn Tumblr10 
Merlia
Urg I´m so angry ~ Robyn Tumblr10Urg I´m so angry ~ Robyn Tumblr10Urg I´m so angry ~ Robyn Tumblr10 
Ruby
Urg I´m so angry ~ Robyn Tumblr10Urg I´m so angry ~ Robyn Tumblr10Urg I´m so angry ~ Robyn Tumblr10 

 

 Urg I´m so angry ~ Robyn

Go down 
ForfatterBesked
Hope

Hope


Nationalitet : Britisk
Status : Elev
Antal indlæg : 11
Join date : 17/11/13
Humør : Ask me later

Urg I´m so angry ~ Robyn Empty
IndlægEmne: Urg I´m so angry ~ Robyn   Urg I´m so angry ~ Robyn EmptyTirs Nov 19, 2013 4:07 am

Tid - aften, lige ved solnedgang
Sted - Søen
Omgivelser - vand og natur
Vejr - et par skyer på himlen, køligt med en svag blæst
Påklædning - bukser, en normal top og en trøje over

Man kunne høre en sten falde i vandet hvert fjerde sekund efterfulgt af en stemme. Stemmen fulgte dog ikke stenene, men var bare en lang sætning efterfulgt af den anden, mens stenene ramte vandet midt inde i det hele. Hope havde snart ikke flere sten at tage af, men hun var ligeglad, og fortsatte irriteret. "Jeg hader hende, jeg hader hendes yngel endnu mere. Jeg har aldrig bedt om noget af det her, jeg valgte ikke at blive født. Jeg forstår ikke engang hvorfor, det er jo så dumt som noget kan være.." hun snakkede med sig selv og ud i den blå luft. Det var tydeligt hun var vred over noget, og det lød til at være en masse ting. Hun fortsatte sine kast, og midt i en talestrøm smed hun alt hvad hun kunne en sten så langt som hun kunne. Hun så ikke hvor langt den fløj, hun skulle bare ud med agresioner. Det var længe siden hun havde været alene og kunne komme ud med det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Urg I´m so angry ~ Robyn Empty
IndlægEmne: Sv: Urg I´m so angry ~ Robyn   Urg I´m so angry ~ Robyn EmptyLør Nov 23, 2013 12:53 pm

Robyn havde næsten løbet hele vejen ned imod søen, da hun så gerne ville nå at se solnedgangen, før det var for sent. Hun havde prøvet de andre aftener, men det var ikke lykkedes hende, så denne gang ville hun opleve det. Hun stoppede mere op, da hun nåede ned til søen. Var der ingen? Hun trak på skuldrene. Det var lige meget. Hun ville bare se solnedgangen og så skynde sig tilbage til opholdsstuen, da hun ikke ligefrem havde fået det varmeste tøj på. Hun lagde sine arme omkring sig selv og kiggede smilende imod solnedgangen, der langsomt faldt.
Tilbage til toppen Go down
 
Urg I´m so angry ~ Robyn
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» A new friend, maybe? ~ Robyn
» hej, hvem er du? ~Robyn

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Hogwarts :: Udenfor :: Søen-
Gå til: